Оновлення з Roblox Developers Conference 2024 (RDC24): Як Roblox підвищує стабільність та продуктивність

Roblox Developers Conference (RDC) 2024 принесла багато захоплюючих новин та оновлень для творців на платформі Roblox. У цій статті ми розглянемо ключові оголошення, які стосуються покращення стабільності, продуктивності та інструментів для розробки на платформі.

Підвищення стабільності та продуктивності Roblox

Одним із головних пріоритетів Roblox є забезпечення стабільності платформи. За останній рік команда Roblox усунула понад 3 300 багів, що сприяло значному покращенню роботи Roblox Studio. Завдяки цьому:

  • Затримки в Roblox Studio скоротилися на 60%.
  • Час завантаження проєктів для 90% користувачів зменшився в середньому на 33%.
  • Швидкість тестування підвищилася на 48% для більшості розробників.

Ці покращення забезпечують можливість створення більш продуктивних ігор, таких як 100-гравцеві королівські битви або спортивні ігри, що працюють навіть на пристроях з низьким обсягом пам’яті.

Архітектура Harmony: Новий рівень продуктивності

Одним із найбільш цікавих нововведень є архітектура Harmony — технологія нового покоління, яка дозволяє передбачувати і уникати збоїв на платформі. Вже зараз спостерігається 21% зменшення кількості збоїв через недостатність пам’яті на низькобюджетних Android-пристроях.

Автоматичне усунення об’єктів: Швидший рендеринг

Roblox впровадив автоматичне усунення об’єктів (occlusion culling), що дозволяє підвищити частоту кадрів шляхом усунення зображень об’єктів, які приховані іншими. Це нововведення вже зменшило час рендерингу на 35% на найповільніших пристроях.

Динамічне виділення пам’яті для серверів

Раніше для кожного проєкту на Roblox було виділено 6,4 ГБ пам’яті, незалежно від кількості гравців. Тепер запроваджено динамічне виділення пам’яті, що починається з тих же 6,4 ГБ, але додає 50 МБ на кожного гравця, що забезпечує більш ефективне використання ресурсів.

Оновлені інструменти для розробників

Roblox також оголосив про оновлення інструментів для полегшення роботи розробників. Серед них:

  • Оновлений менеджер ресурсів (Asset Manager) з можливістю організації файлів у папки та тегування.
  • Виконання коду Luau в хмарі через Open Cloud Engine API, що дозволяє інтегрувати процеси з автоматичними тестами.
  • Нові аналітичні інструменти для оптимізації продуктивності на Android та детальніший аналіз ресурсів серверів.

Майбутні плани та розвиток платформи

Roblox працює над низкою цікавих нововведень для розробників та гравців, які з’являться до кінця 2024 року:

  • Покращені магазини даних (Data Stores), які дозволять уникати проблем із паралельними записами та забезпечать автоматичне управління блокуваннями.
  • Більший контроль над аватарами в іграх, що дозволить розробникам задавати масштаб та хитбокси для унікальних предметів аватарів.
  • Моделі штучного інтелекту для 3D-генерації сцен в реальному часі.

Підтримка бізнесу розробників

Roblox надає нові можливості для монетизації та розвитку бізнесу творців на платформі:

  • Оптимізація цін — інструмент для визначення оптимальних цін на товари та послуги в іграх.
  • Продаж фізичних товарів через інтеграцію з платформою Shopify.
  • Афілійована програма для розробників, що дозволяє заробляти на залученні нових користувачів.

Підсумки

RDC24 продемонстрував відданість Roblox розвитку стабільної та продуктивної платформи, що допоможе творцям створювати більш захопливі ігри та досвід для гравців. Впровадження нових технологій, інструментів та можливостей монетизації надає величезні перспективи для всіх, хто працює на платформі Roblox.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *