Як створити кнопку донатів в своєму плейсі?

Як створити кнопку донатів в своєму плейсі?

Щоб створити кнопку для донату Робуксів у Roblox Studio, вам потрібно виконати кілька кроків. Це включає створення інтерфейсу кнопки, написання скрипта для обробки покупок та налаштування продажу товарів через систему Roblox. Ось основні кроки:

1. Створення UI кнопки

  1. Відкрийте ваш проект у Roblox Studio.
  2. У розділі “Explorer”, правою кнопкою миші натисніть на “StarterGui” і виберіть “Insert Object” -> “ScreenGui”.
  3. У створеному “ScreenGui”, знову правою кнопкою миші натисніть та виберіть “Insert Object” -> “TextButton”. Це буде ваша кнопка для донату.
  4. Налаштуйте властивості кнопки (наприклад, “Text” для відображення назви кнопки, “Size”, “Position” тощо) за вашим бажанням.

2. Написання скрипта для обробки донату

Цей варіант у мене не запрацював, але можливо комусь буде корисним:

  1. Правою кнопкою миші натисніть на “TextButton” у розділі “Explorer” та вставте “Script”.
  2. Відкрийте створений скрипт і напишіть код для обробки покупок. Наприклад, використайте API MarketplaceService:PromptProductPurchase для запиту покупки. Це може виглядати так:
   local button = script.Parent
   local player = game.Players.LocalPlayer
   local productId = 12345678  -- ID вашого товару для продажу

   button.MouseButton1Click:Connect(function()
       game:GetService("MarketplaceService"):PromptProductPurchase(player, productId)
   end)

Замініть 12345678 на ID товару, який ви хочете продати.

2. Написання скрипта для обробки донату (з розбивкою на серверну і клієнтьскі частини)

Щоб адаптувати ваш код для виконання на сервері, потрібно змінити спосіб, яким ви отримуєте доступ до гравця, оскільки game.Players.LocalPlayer доступний тільки в LocalScript, що виконуються на клієнті. Для серверного скрипта (Script) ви повинні визначити гравця, який взаємодіє з кнопкою, використовуючи події, які передають об’єкт гравця як частину події.

Заміна коду для сервера

Давайте розглянемо приклад, де у нас є кнопка GUI, яка має викликати серверний скрипт для обробки події натискання. Ви не зможете безпосередньо використовувати LocalPlayer у серверному скрипті, тому вам потрібно передати інформацію про гравця іншим способом.

Ви можете використати RemoteEvent для спілкування між LocalScript (на клієнті) і Script (на сервері). Ось як це може бути реалізовано:

На стороні клієнта (LocalScript):

  1. Створіть RemoteEvent у сервісі ReplicatedStorage.
  2. Відправте інформацію про натискання кнопки та гравця на сервер через цей RemoteEvent.
local button = script.Parent
local remoteEvent = game.ReplicatedStorage.RemoteEvent -- Припускаємо, що ви назвали ваш RemoteEvent саме так

button.MouseButton1Click:Connect(function()
    remoteEvent:FireServer() -- Відправляємо подію на сервер
end)

На стороні сервера (Script):

  1. Отримайте доступ до RemoteEvent.
  2. Використайте подію OnServerEvent для визначення, коли гравець натискає кнопку, і отримайте цього гравця як аргумент події.
  3. ServerScriptService – це ідеальне місце для вашого скрипта. ServerScriptService призначений спеціально для серверних скриптів, які управляють різними аспектами вашої гри. Скрипти, розміщені тут, автоматично виконуються при запуску гри на сервері, і вони мають доступ до всіх сервісів Roblox, включно з ReplicatedStorage.
  4. Як розмістити скрипт:
  5. Відкрийте ваш проект у Roblox Studio.
  6. Знайдіть ServerScriptService у розділі Explorer.
  7. Правою кнопкою миші натисніть на ServerScriptService і виберіть “Insert Object” -> “Script”.
  8. Дайте вашому новому скрипту відповідну назву.
  9. Вставте код обробки RemoteEvent в цей скрипт.
local remoteEvent = game.ReplicatedStorage.RemoteEvent
local productId = 1748378700  -- ID вашого товару для продажу

remoteEvent.OnServerEvent:Connect(function(player)
	game:GetService("MarketplaceService"):PromptProductPurchase(player, productId)
	
end)

Не забудьте 1748378700 замінити на ID вашого товару.

Цей метод дозволяє вам безпосередньо отримати об’єкт гравця на сервері, коли вони взаємодіють з інтерфейсом на клієнті, уникаючи використання LocalPlayer у серверних скриптах. Важливо створити і правильно назвати RemoteEvent у сервісі ReplicatedStorage, щоб цей механізм працював.

3. Налаштування товару для продажу

  1. Для створення товару, який ви хочете продати через кнопку, перейдіть у розділ “Develop” на сайті Roblox.
  2. Виберіть “Passes” (або інший тип товару) і створіть новий. Після створення вам буде надано ID, яке ви використаєте у скрипті кнопки.

Поради:

  • Переконайтеся, що ви тестуєте функціонал донату в ігровому режимі, оскільки деякі функції не працюють в режимі редагування.
  • Вивчіть документацію Roblox по MarketplaceService, щоб зрозуміти всі можливості та обмеження.

Ці кроки дадуть вам базове розуміння того, як створити кнопку для донату Робуксів у вашій грі на Roblox. Будьте уважні до політик Roblox щодо продажу та покупок, щоб уникнути порушень.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *