Інноваційний інструмент штучного інтелекту від Roblox змінює 3D моделювання

Інноваційний інструмент штучного інтелекту від Roblox змінює 3D моделювання

Roblox розробляє новий інструмент штучного інтелекту, який може кардинально змінити спосіб створення моделей. Цей інструмент, що ще перебуває у розробці, дозволить користувачам створювати моделі без попереднього досвіду роботи з 3D моделюванням. Такий прорив матиме велике значення для творців Roblox, адже це розширить платформу для значно ширшого кола людей.

Згідно з блогом Roblox, компанія прагне надати творцям можливість використовувати штучний інтелект для моделювання їхніх нових аватарів. Наразі багато творців обмежені використанням готових моделей або найманням 3D моделерів для створення унікальних моделей для них. Це може бути дороговартісним і займати багато часу, а також обмежувати творчість творців.

За допомогою генеративного штучного інтелекту, Roblox розробляє інструмент для створення аватарів з зображення та текстового запиту. Ми припускаємо, що це означає комбінацію машинного навчання і глибокого навчання для генерування моделей з простих текстових описів. Це вказує на те, що інструмент зможе розуміти і інтерпретувати людську мову, а потім використовувати цю інформацію для генерування 3D моделей.

Це може стати справжнім проривом у грі.

Я отримав ступінь у галузі комп’ютерної анімації, тому я навчився створювати моделі і використовував їх у своїх проектах. Однак, я пам’ятаю, як це було намагатися навчитися цьому, тому я радий бачити, що такі інструменти стають доступними більшій кількості творців. Речі на кшталт metahuman, iClone та інше програмне забезпечення, яке спрощує творчість, лише допомагають.

Roblox допомагає тим, хто користується їх платформою, позбавлятися обмежень, які пов’язані з недостатнім досвідом. Це, безумовно, лякає, адже це може означати, що хтось втратить роботу. Однак, єдине, що сталося, коли машини почали виконувати роботу, – це створення цілих кар’єр.

Хорошим прикладом є анімація, адже для комп’ютерної анімації вам не потрібен “Inbetweener” (людина, яка малює анімацію між позами, які створює аніматор). Заміна цього процесу комп’ютерами дозволила більшій кількості людей стати повноцінними аніматорами, оскільки це дозволяє компаніям витрачати менше часу на просту анімацію і наймати більше людей на важливі ролі. Це покращило якість фільмів та телепередач.

Roblox ще не оголосила дату випуску інструмента штучного інтелекту, але очікується, що він буде випущений протягом наступного року. Після його випуску, цілком ймовірно, він матиме значний вплив на спільноту творців Roblox.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *