Roblox відкриває нові можливості для творців ігор, дозволяючи використовувати офіційні франшизи від світових гігантів.
Платформа Roblox запустила систему ліцензування для творців контенту, до якої вже приєдналися Netflix, Lionsgate, Sega та японський видавець Kodansha. Завдяки новому Roblox License Manager та каталогу ліцензій автори зможуть легально створювати досвід на основі популярних IP, охоплюючи 97,8 мільйона активних користувачів щодня.
Які франшизи доступні?
На старті вже доступні:
- Netflix: Squid Game, Stranger Things
- Lionsgate: Twilight, Saw, Divergent, Now You See Me
- Sega: Like A Dragon
- Kodansha: незабаром Blue Lock та That Time I Got Reincarnated as a Slime
Як це працює?
- Правовласники додають свої IP у каталог і вказують умови використання
- Творці подають заявки на використання потрібних франшиз
- Весь процес — від реєстрації до збору роялті — відбувається автоматично
За словами Мануеля Бронштейна, Chief Product Officer Roblox, нова платформа “спрощує складний і тривалий процес отримання ліцензій, який раніше займав місяці”.
Чому це важливо?
- У 2024 році творці Roblox заробили $923 млн (на 25% більше, ніж у 2023)
- У 2025 році очікується перевищення $1 млрд виплат
- Платформа прагне зайняти 10% глобального ринку контенту у сфері ігор
Представники Lionsgate і Kodansha відзначили, що партнерство з Roblox дозволить фанатам взаємодіяти з улюбленими франшизами в нових форматах та надасть творцям безпрецедентну свободу для створення офіційно ліцензованого контенту.