Сьогодні під час фестивалю Каннського лева, Roblox, глобальна платформа для взаємодії та спілкування мільйонів людей щодня, оголосила про запуск нової програми Roblox Partner Program, яка спрямована на розширення інновацій брендів та створення самообслуговувальної глобальної рекламної екосистеми на платформі. Підхід Програми, спрямований на співпрацю з активними користувачами платформи, включає участь широкої мережі учасників платформи – від студій розробників Roblox до першопрохідців серед агентств, брендів та сторонніх продавців – у глобальному навчанні та обміні найкращими практиками для брендів. Програма також пропонує всім своїм партнерам однакові стимули та прозору цінову політику щодо реклами в іммерсивному середовищі.
Початкова група партнерів включає першопрохідців, які вже встановлюють стандарти маркетингу в іммерсивних просторах і є частинами екосистеми Roblox: Century Games, Dentsu (останнє розширює свою існуючу партнерську угоду з Roblox в Японії на глобальну співпрацю), Dubit, Playwire, Sawhorse, The Gang Group і Vayner3. Ці партнери мають досвід створення 3D-іммерсивного контенту, спільноти Roblox та інноваційних рекламних пропозицій, які можуть бути корисні для інших маркетологів, що тільки починають працювати з цією платформою. Усі партнери продемонстрували довгострокове зобов’язання підтримувати бренди, які бажають увійти в цей новий простір, і зробили мінімальні зобов’язання щодо витрат на медіарекламу протягом наступних 12 місяців.
Мережа Roblox Partner Program буде акцентувати увагу на чотирьох основних напрямках для досягнення бізнес-цілей брендів: освіта платформи, дослідження та вимірювання, інновації у продукті/контенті та Іммерсивна реклама для швидшого виявлення контенту на платформі. Бренди та таланти, які бажають успішно присутність на Roblox, можуть звертатися до учасників Roblox Partner Program для допомоги в створенні автентичної присутності та видимості на платформі, а також для надання цінності користувачам Roblox.
“Ця програма – ще один крок у напрямку нашої довгострокової візії створення економіки, в якій кожен зможе створювати, продавати та заробляти на нашій платформі, а розширення нашоє спільноти за рахунок нових партнерів візьме на себе важливу роль у забезпеченні цього майбутнього”, – сказав Мануель Бронштейн, головний продуктовий директор Roblox. “Попит брендів на зв’язок та взаємодію зі нашою глобальною аудиторією, будь то через 3D-іммерсивні досвіди, цифрові предмети чи наші нові продукти Іммерсивної реклами для швидшого виявлення контенту на платформі, продовжує зростати. Наша нова партнерська програма підтримуватиме розвиток нових екосистем та допоможе нам ще більше масштабувати інновації брендів і самообслугову рекламу на платформі”.
“Roblox прагне інновацій в усіх аспектах, і реклама не є винятком”, – сказала Ешлі Макколлум, керівник розділу Іммерсивних медіа-рішень у Roblox. “Ми запозичили підхід з традиційних книг з реклами, створивши Партнерську Програму навколо нашої нової пропозиції медіа, але змінили гру, залучивши розробників, агентства та бренди, щоб вони могли брати участь у розвитку нашого бізнесу Іммерсивної реклами. Засновники Roblox Partner Program представляють усі сфери рекламного екосистеми і вже довгий час активно працюють з Roblox. Вони будуть важливими для розвитку інновацій брендів на платформі, що врешті-решт дозволить будь-якому бренду мати присутність на Roblox”.
Для партнерів програми доступні стимули, включаючи доступ до продвинутої освіти, ресурсів, даних та інсайтів від Roblox. Наприклад, регулярні вебінари та дні поглибленого занурення в платформу, щоб поглибити знання про Roblox, а також “Game Jams” та інші індивідуальні програми, які будуть запроваджені протягом цього року, щоб сприяти співпраці та інноваціям у рамках спільноти Roblox Partner Program. Всі партнери також матимуть доступ до однакової прозорої цінової політики та фінансових стимулів при пропозиції Реклами в іммерсивному середовищі Roblox своїм клієнтам. Стимули включають рекламні кредити на підставі зобов’язання попередньої медіареклами (для отримання знижок для клієнтів портфеля) та/або комісію за продаж Іммерсивної реклами безпосередньо своїм клієнтам. Крім того, ці партнери допоможуть формувати та розробляти стандарти вимірювання брендів та інші норми для широкої спільноти.
Програма Roblox Partner Program буде поступово розширюватися. Компанії, які зацікавлені у приєднанні до Програми або бажають співпрацювати з партнерами Roblox, можуть звертатися за додатковою інформацією за посиланням.
Посилання на новину: https://corp.roblox.com/2023/06/21/new-partner-program-release/