Нове у Roblox: 4 оновлення для креаторів аватарів

Розробники Roblox продовжують вдосконалювати інструменти для креаторів. На початку цього року вони анонсували оновлення, спрямовані на покращення публікації та продажів у Marketplace. І ось, з’явилися чотири нові функції, які дають більше контролю над тим, як тіла та бандли виглядають і працюють у магазині:

🔹 Публікація тіл і голів від імені Спільнот
🔹 Перейменування опублікованих тіл і голів
🔹 Додавання кольору шкіри до тіл
🔹 Контроль масштабів тіл через пресети


🧑‍🤝‍🧑 Публікація тіл і голів через Спільноти

Тепер Спільноти (Communities) у Roblox можуть публікувати тіла та голови у Marketplace. Це важливе оновлення дозволяє групам креаторів діяти не тільки від свого імені, але й від імені команди.

📌 Що потрібно зробити:

  1. Імпортувати тіло або голову в Roblox Studio
  2. Зберегти бандл через опцію “Save to Roblox”
  3. Вибрати потрібну Спільноту (за умови, що у вас є відповідні права на створення предметів)

⚠️ Необхідно бути учасником Спільноти з правами на публікацію аватарів.


✏️ Перейменування тіл і голів

Раніше назви вже опублікованих тіл та голів не можна було змінити. Тепер це стало можливим: креатори можуть редагувати назви своїх бандлів так само, як і одягу чи аксесуарів.

📌 Як перейменувати:

  • Перейти в Creator Dashboard → Creations → Avatar Items
  • Обрати потрібний бандл
  • Змінити поле “Item Name” — тепер воно доступне для редагування

🎨 Додавання кольору шкіри

Нарешті, тіла більше не будуть відображатися сірими за замовчуванням. Тепер розробники дали можливість додавати кольори шкіри, щоб вони відображались у Marketplace саме так, як задумано.

📌 Як це зробити:

  1. У Roblox Studio відкрити Explorer
  2. Натиснути + біля об’єкта Body
  3. Додати об’єкт BodyColors — це автоматично задає базові кольори
  4. Налаштувати кольори за допомогою RGB або BrickColor

👀 У Marketplace буде відображатися пікер кольору шкіри, якщо тіло підтримує зміну кольору — це дозволить гравцям приміряти різні варіанти перед покупкою.

Якщо ви вже опублікували тіло й хочете вручну обрати відображуваний колір — зв’яжіться з підтримкою або залиште коментар під анонсом.


📏 Контроль масштабів через RigScale

Раніше тіла автоматично масштабувалися під Rthro, що могло спотворити вигляд. Тепер креатори можуть самостійно задавати масштаб завдяки пресетам RigScale.

📌 Як це зробити:

  1. У Studio натиснути “Import 3D”
  2. Завантажити модель тіла
  3. Відкрити меню Rig General
  4. Вибрати один із пресетів масштабування

Це дозволить зберегти задуману форму тіла і в Studio, і в Marketplace.


❓ Питання й відповіді

Чи можна перенести вже створені тіла або голови в Спільноту?
🔸 Поки що ні, але така можливість може з’явитися в майбутньому.

Чи можна змінити масштаб вже опублікованих тіл?
🔸 Поки що — ні, але розробники планують додати таку опцію.

Чи потрібно платити за зміну назви чи кольору шкіри в бандлі?
🔸 Ні. Усі ці зміни — безкоштовні.


🧩 Ці оновлення — ще один крок до більш гнучкого та зручного інструментарію для креаторів Roblox. Якщо займаєшся розробкою аватарів — саме час протестувати нові можливості!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *