Розробники Roblox продовжують вдосконалювати інструменти для креаторів. На початку цього року вони анонсували оновлення, спрямовані на покращення публікації та продажів у Marketplace. І ось, з’явилися чотири нові функції, які дають більше контролю над тим, як тіла та бандли виглядають і працюють у магазині:
🔹 Публікація тіл і голів від імені Спільнот
🔹 Перейменування опублікованих тіл і голів
🔹 Додавання кольору шкіри до тіл
🔹 Контроль масштабів тіл через пресети
🧑🤝🧑 Публікація тіл і голів через Спільноти
Тепер Спільноти (Communities) у Roblox можуть публікувати тіла та голови у Marketplace. Це важливе оновлення дозволяє групам креаторів діяти не тільки від свого імені, але й від імені команди.
📌 Що потрібно зробити:
- Імпортувати тіло або голову в Roblox Studio
- Зберегти бандл через опцію “Save to Roblox”
- Вибрати потрібну Спільноту (за умови, що у вас є відповідні права на створення предметів)
⚠️ Необхідно бути учасником Спільноти з правами на публікацію аватарів.
✏️ Перейменування тіл і голів
Раніше назви вже опублікованих тіл та голів не можна було змінити. Тепер це стало можливим: креатори можуть редагувати назви своїх бандлів так само, як і одягу чи аксесуарів.
📌 Як перейменувати:
- Перейти в Creator Dashboard → Creations → Avatar Items
- Обрати потрібний бандл
- Змінити поле “Item Name” — тепер воно доступне для редагування
🎨 Додавання кольору шкіри
Нарешті, тіла більше не будуть відображатися сірими за замовчуванням. Тепер розробники дали можливість додавати кольори шкіри, щоб вони відображались у Marketplace саме так, як задумано.
📌 Як це зробити:
- У Roblox Studio відкрити Explorer
- Натиснути + біля об’єкта Body
- Додати об’єкт BodyColors — це автоматично задає базові кольори
- Налаштувати кольори за допомогою RGB або BrickColor
👀 У Marketplace буде відображатися пікер кольору шкіри, якщо тіло підтримує зміну кольору — це дозволить гравцям приміряти різні варіанти перед покупкою.
Якщо ви вже опублікували тіло й хочете вручну обрати відображуваний колір — зв’яжіться з підтримкою або залиште коментар під анонсом.
📏 Контроль масштабів через RigScale
Раніше тіла автоматично масштабувалися під Rthro, що могло спотворити вигляд. Тепер креатори можуть самостійно задавати масштаб завдяки пресетам RigScale.
📌 Як це зробити:
- У Studio натиснути “Import 3D”
- Завантажити модель тіла
- Відкрити меню Rig General
- Вибрати один із пресетів масштабування
Це дозволить зберегти задуману форму тіла і в Studio, і в Marketplace.
❓ Питання й відповіді
Чи можна перенести вже створені тіла або голови в Спільноту?
🔸 Поки що ні, але така можливість може з’явитися в майбутньому.
Чи можна змінити масштаб вже опублікованих тіл?
🔸 Поки що — ні, але розробники планують додати таку опцію.
Чи потрібно платити за зміну назви чи кольору шкіри в бандлі?
🔸 Ні. Усі ці зміни — безкоштовні.
🧩 Ці оновлення — ще один крок до більш гнучкого та зручного інструментарію для креаторів Roblox. Якщо займаєшся розробкою аватарів — саме час протестувати нові можливості!