Перед тим, як ми зможемо використовувати бейджі в нашій грі (досвіді), нам треба їх створити.
Сама функція відправки бейджа виглядає наступним чином:
local BadgeService= game:GetService("BadgeService")
local BADGE_ID = 2148323697
local function awardBadge (player,badgeId)
local success,badgeInfo=pcall(function()
return BadgeService:GetBadgeInfoAsync(badgeId)
end)
if success then
if badgeInfo.IsEnabled then
local awardSuccess, result = pcall(function()
return BadgeService:AwardBadge(player.UserId,badgeId)
end)
end
else
warn("Щось пішло не так ... "..badgeInfo)
end
end
awardBadge(player,BADGE_ID)
Де BADGE_ID треба замінити на ідентифікатор бейджа.

Для цього заходим в Роблокс Студіо: Home-> Game Settings -> Monetization, знаходим потрібний бейдж і копіюємо його ідентифікатор.
Для того, щоб бейдж додавався при дотику чогось, то цьому “чомусь” треба додавати
script.Parent.Touched:connect(function(obj)
if obj.Parent:FindFirstChild("Humanoid") ~= nil then
local player = game.Players:GetPlayerFromCharacter(obj.Parent)
if player then
awardBadge(player,BADGE_ID)
end
end
end)